janssensinmalawi.reismee.nl

Aankomst

Hoi allemaal,

Gisteren (1 augustus) zijn we na een heel lange reis aangekomen in Malawi! We zijn maandagochtend vertrokken vanaf Schiphol, waar we uitgezwaaid werden door Franks gezin. Het was even spannend met de (te zware) koffers, maar uiteindelijk zijn we goed geholpen en werden de koffers bij de overstappen meegenomen naar het goede vliegtuig zonder dat wij daar iets voor hoefden te doen. De reis verliep voorspoedig: we hadden voldoende tijd bij elke overstap en de vluchten gingen soepel.

Dinsdag kwamen we aan in Malawi, waar bleek dat 3 van de 4 koffers aan waren gekomen. Esthers kleding laat nog even op zich wachten, die koffer komt hopelijk later deze week aan. We werden door een driver afgezet bij ons nieuwe huisje, waar een van de 2 Nederlandse gezinnen op ons wachtte. Een warm welkom! We konden lekker (koud) douchen en hebben heerlijk gegeten (nasi met pindasaus). Om 20.15 uur gingen we al slapen en om 8 uur de volgende ochtend werden we pas wakker. Uitslapen voor Malawiaanse begrippen! En dus een lange nacht kunnen maken.

Vandaag hebben we een rondleiding gekregen van 2 Nederlandse kinderen door de Mission. We hebben het klaslokaal gezien en een simkaart gekocht, zodat we overal internet hebben.

Nu tijd om bij te komen van de reis en ons langzaamaan te gaan settelen. Het is nog even wennen, maar we zijn heel blij dat we er zijn en voelen ons zeer welkom!

Tot een volgende keer!

Frank en Esther

Oma Stoutjesdijk

fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en een goede nachtrust hebben gehad nu idd alles bekijken en gaan settelen. Succes lieverds?

Arjen

Heel veel succes!

Mirella

Het avontuur is nu echt begonnen, met een goede start!

Oma Maria

Fijn dat jullie zo goed zijn aangekomen. Hopelijk komt de koffer van Esther gauw achter jullie aan. Lekker acclimatiseren en dan aan het werk! Veel succes!

mama/Marieke

Leuk om jullie reisverslag te lezen en wat foto's te zien. Hopelijk komt het met de koffer ook goed. Gisteren waren jullie er in ieder geval niet zo van ondersteboven, want toen zeiden jullie er niks over. Succes met verder wennen!